Kurs Pozycjonowania


10 wiodących czynników dla rankingu stron Google i Yahoo.

Chcąc uzyskać wysoką pozycję w wyszukiwarkach należy najpierw uświadomić sobie jakie czynniki mają na to wpływ. Ukazał się artykuł, który omawia owe czynniki dla wyszukiwarek Google i Yahoo. Osobiście nie do końca się mogę z tym zgodzić, o czym napiszę w swoim komentarzu, nie mniej jednak postanowiłem ten artykuł tutaj opublikować jako początek kursu pozycjonowania. Zapraszam do jego lektury.

Autorem artykułu jest Zofia Biegańska

10 wiodących czynników dla rankingu stron Google i Yahoo.
Czy chcesz dostać się do pierwszej piątki w rankingu stron Google lub Yahoo? Wymienię 10 czynników, które odgrywają podstawową rolę.
Musisz dać ludziom znać, że posiadasz coś, co może ich zainteresować, lub im pomóc. Na nic nie przyda się posiadanie rewolucyjnego produktu, jeżeli nikt o nim nie będzie wiedział. Nie ma również mowy o zarobieniu jakichkolwiek pieniędzy na naszej wiedzy. Jednym z pewniejszych sposobów powiadomienia jak największej liczby potencjalnych zainteresowanych jest zdobycie miejsca w pierwszej dziesiątce linków. Wyszukiwarki Google i Yahoo dają 80% ogólnej liczby odwiedzin na stronach internetowych.

Czynnik 1: Zadbaj, aby strony z wysokim PR ( Page Rank ) dały Ci linki wchodzące. Powinny to być strony o Page Rank równym, lub wyższym niż 4. Kiedy szperacze widzą, że do Twojej strony prowadzi wiele dobrych linków, Twoja strona również zostaje uznana za dobrą i ważną.

Musimy pamiętać, że podstawowym celem internetu jest dostarczanie informacji, a więc musimy ułatwić osobom, które jej poszukują dotarcie do możliwie najszerszej bazy. Prowadzą do niej słowa kluczowe wspólne ze stronami pokrewnymi.

Czynnik 2: Ilość podstron, jaką posiadasz
Strony www, które mają mniej niż 50 podstron będą miały duże trudności, aby wspiąć sie na szczyt, chyba że zrekompensują to liczniejsze niż u konkurencji, liczące się linki zwrotne.

Czynnik 3: Słowa kluczowe w tagach tytułu
Google i Yahoo sprawdzają, czy tytuł i opis Twojej strony zawierają słowa kluczowe. Słowa kluczowe powinny również pojawić się w podtytule strony.

Czynnik 4: Słowa kluczowe w linkach.
Słowa kluczowe wyszczególnione /highlighted/ w linkach (anchor text) mają większe znaczenie, niż te, które nie są wyszczególnione.

Czynnik 5: Słowa kluczowe wytłuszczone.
Słowa kluczowe, które są pogrubione liczą się bardziej niż te, które nie są.

Czynnik 6: Słowa kluczowe w URL.
Przykład: jeżeli Twoim słowem kluczowym jest słowo „buty”, a drugim słowem jest nazwa własna, np.: Kowalscy, lepiej jest zastosować kolejność „buty Kowalscy”, niż „ Kowalscy buty”.

Czynnik 7: Największe znaczenie ma 25 pierwszych słów na stronie.
Postaraj się, aby Twoje słowa kluczowe znalazły sie na samym początku tekstu. Jednak jeśli spróbujesz po prostu powtórzyć 25 razy to samo słowo, zostaniesz ukarany.

Czynnik 8: Strona Główna powinna liczyć przynajmniej 300 słów.

Czynnik 9: Nasycenie słowami kluczowymi.
Porównaj nasycenie słowami kluczowymi strony konkurencji i zadbaj, aby Twoja strona nie miała ich mniej.

Czynnik 10: Page Rank.
Zainstaluj Google Toolbar na swojej stronie i obserwuj swój Page Rank. Osiągnięcie miejsca w pierwszej dziesiątce zależy od wzięcia pod uwagę wszystkich wymienionych czynników i jest wyznacznikiem ich kombinacji.

Więcej na ten temat:
Tim McGaffin http://www.WealthyMarketerDirect.com



Eagleblogs – darmowa reklama i promocja dla firm. Pisz ciekawie i zainteresuj internautów – będziesz mógł zarabiać w Google Adwords.
Skorzystaj z darmowych ogłoszeń po polsku i angielsku

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Komentarze 2 to '10 wiodących czynników dla rankingu stron Google i Yahoo.'

Subscribe to comments with RSS lub TrackBack to '10 wiodących czynników dla rankingu stron Google i Yahoo.'.


  1. […] W poprzednim poście zacytowałem artykuł 10 wiodących czynników dla rankingu stron Google i Yahoo autorstwa Zofii Biegańskiej – obiecałem także swój komentarz, co niniejszym czynię. […]

  2. bazar-ie said,

    dzięki za rady 🙂


Dodaj komentarz